lørdag den 4. maj 2013

WERRING SMYKKER-sponsoreret

Forleden dag modtog jeg en lille pakke og inden i den pakke lå der et par søde øreringe fra Werring smykker det er et par runde dimension stikker med amethyst. Se dem herunder.

Er de ikke søde?

Der er utrolig mange søde smykker herinde og det er dejlig overskueligt at finde rundet derinde.

Nu er jeg meget glad for øreringe så her kigget meget rundt HER

Mine øre brokkede sig i et lang stykke tid og jeg kunne ikke få stukket noget igennem mine huller i ørene, men nu er jeg kommet stærkt igen og kan slet ikke leve uden ringe.
Jeg sidder tit og leder efter nye øreringe jeg bare MÅ eje og det kunne godt komme hen og blive en dyr omgang for mig.

Sådan er det ikke helt hos Werring smykker. Deres priser er til at være med på du skal ikke leve af vand og brød resten af måneden hvis du handler her og så ligger portoen op sølle 12 kr. Det er ikke noget man falder ned af stolen af.
Werring er en enkel og overskuelig webshop med gode, billige priser.
Det er ikke kun øreringe de sælger. Du kan også finde andre smykke kategorier derinde som halskæder HER, armbånd HER og tåringe HER.
Jeg vil anbefale, at i tager et smut forbi og kigger på deres lækre udvalg af smykker og du finder vej derind ved at trykke HER.


Werring smykker har en facebook side som i kan like og altid følge med når de har nyheder i shoppen.
Er du Google+ bruger kan du også finde dem derinde og følge dem ved at klikke HER.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.