søndag den 26. maj 2013

Har du set mit nye ur? Anmeldelse

Jeg har længe gået og tænkt på, at jeg gerne ville til at gå med ur igen.
Stoppede lige så langsomt med, at gå med ur da jeg begyndte at studere for der skulle vi hele tiden være ret sterile. Ingen lange negle, ingen fingerringe, armbånd eller ure, så uret blev gemt væk og glemt.
Nu kan jeg så mærke, at jeg savner et ur. Kigget på mange fine ure og haft svært ved at bestemme mig for om jeg skulle købe det Gucci ur jeg altid har kigget på eller om jeg bare skulle have et der koster ingen penge.

Jeg havnede en dag inde på UrKompagniet.dk der sælger ure til rimelige priser og med et rigtig stort udvalg af ure så der går man ikke galt hvis man leder efter nyt ur.
Efter at have talt lidt med dem tilbød de mig et ur af mærket Geneva. Jeg måtte selv vælge mellem de mange fine modeller og jeg valgte dette fine ur i kan se hør til højre.
Det er et rigtig lækkert sølv ur med bling bling, og jeg er rigtig glad for dette. Da jeg ikke har gået med ur i flere år har det været lidt underligt tungt, at gå rundt med og jeg har også allerede præsteret at glemme det fordi jeg syntes det var lidt for varmt, at gå rundt med. Det er dog kommet sikkert hjem igen.

Står du og skal på ur shopping syntes jeg, at du skulle kigge forbi UrKompagniet.dk og kigge på deres enormt store udvalg. Blev faktisk ret vilde med de Geneva ure og overvejer om jeg skal have et mere til samlingen så jeg har noget, at skifte imellem.
Der er mange fine farver og de passer til en hver smag og priserne er også til at være med på.
Prøv at kig ind her og se de mange farver.
Der bliver ikke lagt porto oven i prisen og de ure man kan finde på siden er ure de har på lager, så du skal ikke vente i evigheder på uret.
De er faktisk ret hurtige til, at sende pakkerne til deres kunder.
Deres kundesupport syntes jeg også skal have et stort fed + for de er rigtige gode til at hjælpe en på vej.
Det eneste jeg savnede da jeg kiggede rundt derinde var, at man kunne læse lidt om omkredsen på remmen rundt om uret så man ved om man kan passe det eller skal finde et andet ur. 


Takker UrKompagniet.dk som har foræret mig dette fine ur.

1 kommentar:


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.