lørdag den 25. maj 2013

Søster hygge i Århus


Brugt dagen sammen med min søster. Vi var inde og ose i Århus hvor jeg bl.a. skulle bytte en gave og så stod den ellers bare på shopping.
Vi startede lige med at hilse på Øffe som ligger og hygger sig på Store Torv.
Der er noget teater festival denne weekend efter hvad jeg har kunne læse mig frem til.
Øffe (som jeg har opkaldt hende) er en del af denne teater festival. Der bliver inde i hendes mave vist et teaterstykke af en art?! og så er der 10 tilskuer der kan se stykket. De skal så selv være en del af stykket og får bl.a. en hale med krøl og så står de og kigger ind i maven.
Må se lidt sjovt ud.

Vi fik også nydt noget lækkert italiensk is som vi fik rigeligt af.
Der blev bestilt 2 kugler men vi fik 4 kugler hver. Se det kalder jeg god service. Det gik vi og hyggede med den indtil jeg blev taget til fange af en mimer. Det var da ret sjovt i starten, men jeg kunne faktisk ik komme fri igen før han var færdig med det han ville. Og så ville han ha penge, men det fik han altså ikke sorry sorry.
Der skete utrolig meget inde i Århus i dag. Der var Latinerkvarters festival hvor der skete en masse som skulle ende med et tjenerløb. Vi havde egentlig planlagt, at vi ville se når de kom forbi os, men så kom jeg lige til at falde for et par øreringe og da vi så endelig kom ud af butikken igen var de lige løbet forbi. DOH
Syntes godt nok også hende der skulle pakke mine øreringe ned i posen tog sig RIGTIG god tid.
Vi fik da lige en goodiebag med da vi gik så de er tilgivet for ikke at være så hurtige.
Inde i Marc Jacobs kunne man få lækre macarons, men vi var helt proppet efter at vi havde gået og spist isen vi købte. Men fine var de og skide lækre.
Der blev også kastet med karameller så vi har da rigtig hygget.

Og for ikke at glemme det så var det jo søsterdag i dag så det må man da sige vi fik fejret.
Min søster fandt en cola ikke med mit navn for jeg er ikke så populær, men jeg fik en hvor der stod søster på og det passer jo lige til dagen idag.
Har været en rigtig rigtig hyggelig.
Tak for hygge sis.



2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt - der er intet som at hygge med sin familie - elsker også at tilbringe tid med begge mine søstre (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud .. :)

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.