fredag den 24. maj 2013

En god veninde

Har i dag gjort en god gerning for en af veninderne.
Hun er helt fortabt over, at Toms har valgt ikke længere, at ville producere hendes yndlings pålægschokolade.
Og hvad gør man så? Ja jeg blev spurgt om jeg ikke lige skulle en tur i METRO for der havde de stadig nogle tilbage.
Jeg kommer der ikke så tit men nu skulle jeg så med en kollega ud og købe karameller hendes datters sidste skoledag i dag efter arbejde og sørme om jeg ikke fandt Toms Guld Barre pålægschokolade så nu har jeg redet hendes dag og det næste stykke tid.
Håber ikke hun guffer dem i sig alt for hurtig for så får hun av i maven.

2 kommentarer:


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.