tirsdag den 6. december 2011

Man blir aldrig for gammel.

Se hvad jeg har fået af min kære søster i dag

Det er en hjemmelavet Kinder Chokolade kalender.
Man blir aldrig for gammel til at få chokolade julekalender.

Min søster og jeg plejer at have sådan en rigtig kinder chokolade julekalender til jul.
Vi har så også fundet ud af at hvis vi venter med at købe den til 1 el 2 dec. i en af butikkerne der hvor min søster bor kan man få den til ca halv pris.
Det kunne vi så ikke i år for den var allerede udsolgt før 1 dec.
I sidste uge fest jeg så rundt i diverse butikker for at finde den og det samme gjorde min søster men ALT udsolgt.
Vi blev begge enige om at det ikke kan blive rigtig jul uden en kinder kalender så derfor har vi valgt at lave en til hinanden.
I går mandag var jeg så i Bilka for at finde indhold til min søsters kinderkalender Og det blev så en sok proppet med en masse lækker kinder chokolade så nu kan det blive jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.