lørdag den 26. november 2011

Så er jeg klar til advendt

Har været i det kreative hjørne her i eftermiddags og fået lavet min adventskrans så jeg er klar til 1 advent i morgen.
Jeg er ikke den mest kreative person men jeg syntes da den er blevet meget fin.
Min mor plejer at hjælpe mig med at lave adventskrans men i år har jeg selv ordnet det hele.
Var dog ved at gå lidt i panik da jeg igår ikke kunne finde lys med spyd i.
Jeg var inde i alle butikkerne nede i Hinnerup for at lede efter lys med spyd i men udsolgt over alt. Var så i Rema1000 i Søften hvor jeg fandt en pakke. Dem så jeg også for en mdr siden men syntes de var grimme. Mange af dem havde mærker i men jeg var heldig at jeg fandt en pakke hvor de var næsten uden ridser, men ihh der var kun et spyd i bunden det jo ik stabil nok så jeg måtte lige rode dekorationsposen igennem og fandt 4 spyd fra sidste år.

Advent betyder også at jeg skal have fundet julepynten frem så jeg er klar til i morgen når der skal pyntes op til jul.
Så nu kan jeg godt begynde at glæde mig til jul. Det var lidt svært da jeg i okt begyndte at se juleslik og julekagerne blev sat frem ALT FOR TIDLIGT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.