søndag den 13. november 2011

Det bare IKKE min dag i dag

Sidder her og forsøger at holde mig selv ud.
Som i kan se herunder har jeg en rød hånd (og håndled) med brandmærker. Det sviger som ind i helvede og jeg har forsøgt med alt, men intet hjælper for lige så snart jeg fjerner en ispose el slukker vandet gør det nas igen AV AV AAAAV.
Og ja så det ikke kun den ene hånd den anden har også fået en brandvabel.
(Min hånd ser lidt mærkelig ud lidt svært at tage et billede når ens hænder sviger og så var min hånd også lidt hævet)
Og hvorfor har jeg så det?
Jo ser i jeg kæmper en kamp for at lave brunede kartofler jeg syntes aldrig de ligner min mors og min søster kan godt få dem til at ligne min mors så nu ville jeg lige prøve igen igen. Det gik faktisk også rigtig godt i dag men så vælger en af kartoflerne at springe i luften og jeg havde brandvarm karamelsovs ud over mine hænder og alle mulige andre steder. AV siger jeg bare.

Og som om det ik er nok har min lorte mobil valgt at slette alle mine beskeder da jeg ville overføre en sikkerhedskopi .
Som mange af jer ved har jeg haft problemer med mobilos siden juli mdr og for et par uger siden fik jeg så en helt ny mobil. Jeg har med vilje valgt ikke at skynde mig at få sikkerhedskopien overført for hva nu hvis der også var noget galt med denne her mobil.
Da jeg så i dag fik en besked om at der var en ny software opdatering klar tænkte jeg at jeg da lige så godt kunne få overført den sikkerhedskopi. kæft jeg fortryder for alle mine beskeder er væk så lige nu sidder jeg med en indbakke hvor der er beskeder fra 31 juli 2011 og bagud arrrrrh altså for helvede mand!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.