onsdag den 16. november 2011

Ville i finde jer i dette her?

Sidste weekend i sep. flyttede dem der boede nedenunder mig og efterlod en afskedshilsen på mit skur.
Jeg tror ikke de har gjort det med vilje tror på det er et UHELD!!
Jeg har siden forsøgt at få svar på hvornår det blir lavet og det har taget sin tid.
Efter at have rykket en del gange fik jeg i dag en mail fra varmemesteren at der snart blir MALET.. Undskyld hva for noget?! Maling hjælper sku da ikke på de her latterlige lappeløsninger der er blevet lavet.
Der skal nye plader på!!
Jeg vil ikke hænge på det her. Det ikke mig der har lavet det men det mit skur og når jeg en gang flytter vil jeg ikke stå til regnskab for noget nogle andre har lavet.
Det lille stykke der står og vipper er bare forsøgt at sættes fast med lim hmm ja det virker så ik ka du se dig der har gjort det. Og det andet er blevet lappet med cement som så allerede er ved at falde af igen. Hva tænker i dog på?! Ja jeg spørger bare.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.