lørdag den 5. november 2011

Hvor mange...

Jehovas Vidner skal der til for at forstå at jeg faktisk ik gider høre på deres ævl og kævl?

I formiddags ringede det på min dør og da jeg ik ventede gæster listede jeg ind i soveværelset for at se om jeg kunne se hvem det var. Kunne se en mande jakke og så var jeg klar over hvem det var. Blev og kiggede ud gennem mit rullegardin og da de LANGT OM LÆNGE gik ned af trappen kunne jeg godt se at den ene af dem havde et "vågn op" i hænderne så thank God for at jeg ikke fik åbnet døren.

Jeg gider virkelig ik høre mere på dem. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har sagt at jeg ikke gider bruge tid på dem og at de ikke siger noget. Det er nogle nye der kommer hver gang. Der går godt nok længere og længere tid mellem deres besøg men bliv nu væk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.