søndag den 27. maj 2012

Pinligt nederlag

Seriøst det pinligt at vi ikke kunne trække nogle point hjem.
Det må være straffen for at lade de forkerte vinde det danske melodi grand prix.
Jeg sagde allerede dengang Soluna vandt at det ikke kom til at gå godt og det har jeg da fået rigtig meget ret i at den ikke ville..
Og så fatter jeg slet slet ikke at Rusland kan ligge nr 2 de gamle bedstemødre lød forfærdelig av mine øre.
Og til sidst... SVERIGE HVA FANDEN SKETE DER LIGE DER? Godt nok er vores sang ik den bedste vi kunne stille op med men vi er jo naboer plejer vi ik at støtte hinanden??
Norge i hellere ik søde med de få point i gav os men så kan i lære det for i ligger nr sidst!!!

1 kommentar:

  1. Når man klæder sig ud som en kaptajn med en død måge på kasketten og sangen i øvrigt lyder som en dusinvare, så er det dømt til at mislykkes!

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.