søndag den 10. juni 2012

cupcakes workshop

Jeg ved godt det er et par dage siden jeg sidst har været herinde og har derfor ikke fået blogget det jeg ville.


Torsdag den 31 maj var jeg en tur forbi Julias Cupcakefabrik for at lære at pynte cupcakes.
I fødselsdagsgave fik jeg et gavekort til en workshop samt et gavekort til køb af materialer af min gode veninde Elisa hendes mand og søn.
Jeg gør det jo meget i cupcakes for tiden, men har aldrig rigtig fundet rytmen i at pynte dem så det var den perfekte gave jeg fik der.
Elisa fik samme fødselsdagsgave af hendes mand så det var da klart at vi begge to skulle afsted sammen.

Julia har en rigtig god måde at lære fra sig på. Man keder sig bestemt ikke og der var masser af materialer i form af udstikker, fondant i mange farver, frosting i flere farver tyller osv så det var bare med at gå i KRIG
Lige til at starte med kunne jeg ikke finde ud af hvordan jeg skulle nå at få pyntet de 5 stk cupcakes der stod foran mig jeg syntes det var SÅ svært.
Der gik lidt tid, men så var jeg også fanget og fik da lavet 5 okay pæne cupcakes.
Se billedet herunder.
Er meget glad for den blå rose jeg har lavet men skal lige øve mig lidt mere.
Jeg er ik sikker på jeg vil gøre det så meget i fondant jeg tror jeg er mere til frosting men nu tør jeg godt gå i krig og venter bare på jeg kan lave en god stak cupcakes jeg kan overraske med.
Nogen der mangler cupcakes?!


Har man lyst til at lære at pynte cupcakes kan jeg varmt anbefale at man besøger cupcakefabrikken

Gavekortet rakte ikke lige langt nok til alt det jeg bare måtte eje, men det havde jeg også regnet med. blandt købet var Julias bog "Julias Cupcakes" som er en rigtig god begynderbog som jeg allerede nyder at kigge i.
Nu skal jeg så lige ud og invistere i et par småting og så er jeg klar til at gå i krig med en masse cupcakes.

1 kommentar:

  1. Tusind tak for dine søde ord, er meget glad for at kunne inspirere :)

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.