tirsdag den 19. juni 2012

Ej det bare for mærkeligt

Beklager på forhånd at min blog ser mærkelig ud jeg har kæmpet med at der kommer en hvid streg hele tiden kan ik komme af med den så i må leve med det.


Hold nu kæft for nogle grimme sko der kommer på mode.
Jeg sad her til morgen og så God Morgen Danmark og de havde et indslag om den nyeste skomode til kvinder.
Høje sko UDEN hæl.
Gud fri mig vel hvor er det altså grimme og hvad filan er det smarte i sådan nogle sko? Det er da i den grad slet ik praktiske, og jaja så kan det da godt være at en højgravid prøvede dem af men hun sagde selv at dem der gik i dem gik mærkeligt så kære kvinder hvad ser i dog i disse mærkelige sko?
At Lady Gaga går i dem ja hvorfor ikke hun er jo noget for sig selv. At Victoria også er set gå rundt med dem ja hvorfor ikke hun er jo næsten lige så sær som Lady Gaga.
Men at de danske kvinder skal gå rundt i dem ej vel det mener i bare ikke de er sku da for grimme altså.
Prøv lige at se et eksempel på hvor tåbelige de ser ud.
Det måske ik den værste af dem. hvis den havde en rigtig hæl i form af en stillet så er den da ganske fin men som det her ej vel!!!



Herunder kan i finde linket til Go's hjemmeside hvor i kan se indslaget om disse forfærdelige sko.
http://go-dyn.tv2.dk/articlestil/id-51219365:bliv-bem%C3%A6rket-som-beckham--i-h%C3%B8je-h%C3%A6lel%C3%B8se-sko.html


1 kommentar:


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.