søndag den 6. maj 2012

En lidt anderledes søndag

Idag mens jeg sad og så noget i tv så jeg pludselig et spejlbillede af en helikopter der fløj meget lav forbi mit vindue og skyndte mig straks op af sofaen for at se hvad det var.
Den var så allerede væk og jeg tænkte åh nej bare der ikke er sket noget.
Gik så ind i soveværelset for at se om jeg kunne se den på modsatte side men det kunne jeg ikke.
Jeg lagde så mærke til en masse trafik og parkerede biler på en græseng for enden af vejen og beslutter mig for at gå op og se hvad der forgik.

Der stod så denne helikopter og en masser af biler der kom til og kørte igen.
Et meget mærkeligt syn for der plejer ellers aldrig ske noget herude.
Tænkte at så var det jo nok en konfirmand der har været heldig med sådan en oplevelse, men så får jeg en besked fra min søster at der var noget i regional nyhederne om noget rundflyvning over Søften og det må de nok ha lov at sige for den fløj forbi mange gange og jeg kunne også godt høre den når den fløj forbi udenfor for den fløj altså LAVT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.