søndag den 20. maj 2012

Turist i Lyngby..

Et billede indlæg fra min hyggelige tur til Lyngby

Jeg har tilbragte et par dage hos to veninder i Lyngby hvor jeg var ude og lege turist.
De kender ikke rigtigt hinanden men de er næsten naboer og det er da lidt sjovt.
Men godt for mig for så kan man slå to fluer med et smæk hehe.
Tøser MANGE MANGE tak for nogle dejlige dage.
Jeg nød det virkeligt.
AND ILL BE BACK

Var ude og gå en dejlig lang tur med Maria hvor vi var nede ved Lyngby sø.
Vi kom forbi et ishus og i dette lækre vejr kunne jeg ikke modstå årets første gammeldaws isvaffel mums.
Jeg nød virkelig denne tur.
Dagen før havde jeg været på gåtur med Bettina og hendes skønne søn Sebastian hvor jeg fik set lidt rundt omkring der hvor de bor.
Det er dejligt at se så mange parker og græsarealer lige i nærheden af deres hjem til trods for at det mest var lejligheder der var i nærheden.

Selv en gang kartoffelmos kan gøres rigtig hyggelig. Det var næsten synd jeg ik kunne spise mere end en lille klat. Må tage revanche næste gang.
Men jeg var altså herre mæt efter en gammeldaws isvaffel og en Anges Cupcakes.
Aftenen før havde jeg hjemme hos Bettina, hendes mand og søn fået serveret fiskedeller.
Det er en af mine livretter og tænk de havde ikke en gang talt med mig om hvad vi skulle have at spise (ja til dem der kender mig ved de at jeg er jordens mest besværlige at lave mad til)

ENDELIG.....ENDELIG fik jeg også lov til at smage disse herligheder fra Paradis is.
Har aldrig været der men har haft så meget lyst til dem. Og da vi på vej hjem fra biografen fredag aften kom forbi var jeg solgt.
Godt nok meget proppet af alt den lækre mad og is og kage jeg havde fået i løbet af dagen men is skulle der til og så havde de en OREO is nammenam.

Billederne kommer ikke helt i rækkefølge men det så lidt mærkeligt ud så nu blir det sådan her .
Bettina havde lovet mig en Anges cupcake for jeg er jo en cupcake pige for tiden og så havde jeg foræret hende en gratis en på et tidspunkt så nu ville hun give igen.
Jeg var advaret om at den var stor og måske lidt kvalm, men det lykkes mig da at spise det hele...... undtagen den sidste bid.... Jeg kunne bare ik mere. Jeg havde et par timer inden lige fået en lækker gammeldaws isvaffel og den fyldte stadig i maven.
Men JUBII jeg har smagt Anges cupcakes og det bestemt ikke sidste gang selvom prisen er WOW

Så har jeg sat mig til rette i toget tilbage til Jylland.
En cola, lidt sladder og agurkestænger og så var den togtur til at klare.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.