tirsdag den 17. august 2010

Så starter den store jagt.


Jeg skal nu for alvor igang med at finde mig en ny computer.. Efter en dag hvor det tog mig pænt lang tid at komme online og en masse raserianfald er jeg nu blevet enig med mig selv... JEG SKAL HAVE EN NY COMPUTER NUUUUUU!!!


Jeg har ikke så meget forstand på hvad der er godt og dårligt det skal bare virke..

Ikke bare virke den skal virke til det som JEG kræver af den..
Så jeg ved kun lidt at der skal være god grafikkort masser af plads, lydkort og ja så ved jeg så ik lige mere..

Nogen der har erfaring med dette er i mere end velkommen til at give mig råd eller to det vil jeg blive rigtig glad for..

Og nå ja jeg skal jo følge moden så jeg skal have mig en bærbar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.