søndag den 22. august 2010

Livet med en ny computer.

Dette her indlæg har lige taget noget længere tid at få gjort færdig end planlagt.
Men jeg sad og skrev på mit indlæg igår aftes valgte YouSee at jeg ikke længere skulle være forbundet til cyperspace, så har ikke haft forbindelse til cyperspace i lidt over et halvt døgn.
Nu er jeg her igen og har fået gjort mit indlæg færdig.


Ja så fandt jeg den nye computer el nærmere den nye bærbar. Man må jo med på moden på et eller andet tidspunkt og det var nok nu jeg skulle være med på bølgen.

Nu har jeg jo fortalt, at jeg ikke ved at en skid om computer som sådan kun lige det overfladiske, men det tog ikke lang tid at finde en ny.. Jeg så en med 1000 gb harddisc og da jeg gemmer en masse "lort" som jeg tit får at vide måtte jo været et godt køb. Og så er det med en 17" skærm så den blir også god at have med på lange togrejser så kan man se film super!

Der er jo altid start vanskligheder med nye elektroniske dimsedutter.. Jeg vil gerne indrømme at jeg savner min gode gamle computer, den kunne jeg da finde ud af.. På den her bærbar må de være løbet tør for æ og ø knapperne for der hvor æ skal være er et ö og ved ø et ä det skal man lige vænne sig til.. Godt bogstaverne ligger i fingerne.. syntes jeg blir mere forvirret hvis jeg kigger ned på tastaturet når jeg skal skrive.
Jeg har endnu ikke fundet ud af det hele endnu.. der skulle bla meget gerne være kortlæser på den og det har jeg endnu ikke fundet.. vi leger stadig "hide and seek" og nøj den er god!!

Nu skal jeg igang med at overføre alle mine billeder, dokomenter, musik og alt det andet "lort" jeg har gemt på en lånt eksternharddisc som jeg efterhånden har lånt lidt for mange mdr UPS..
Jeg er lidt langsom for jeg ska også igang med at gennemse en MASSE billeder da jeg jo var så uheldig at jeg en gang sidste år el måske er det 2 år siden at jeg midstede en masse billeder uden at vide hvordan det skete. Den har været til gennemsyn hos en af min fars venner som har søgt after billeder og ja jeg tror desværre ikke han fandt dem.. men han fandt en masse andet jeg nu skal igang med at gennemgå.

Mit næste dimsedut køb blir en ny mobil. Var jo uheldig med min NOKIA 6700 slide som havde den samme fejl på dem jeg fik tilsendt så jeg sidder stadig med min fars gamle gamle simens mc 60. Jeg har kigget lidt på en NOKIA C6, men jeg går og venter på at nogen vil anmelde den for jeg vil IKKE ud for at jeg får problemer med endnu en mobil.. Kan da også godt være jeg skal have mig en iPhone, men jeg er ik meget får at ha en mobil som alle har det der jo ikke noget særligt i. Og så er jeg NOKIA person så jeg har det bedst med nokia mobiler.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye PC - du skal nok finde ud af det efterhånden - det ta'r tid, jaa men det kommer - helt sikkert:-)
    Vil gerne lige på et tidspunkt høre om dine problemer med Nokia 6700 Slide da vi er et par stykker der er meget interesseret i netop denne model..

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    Mange tak.. Jo jeg tror også at jeg blir dus med den inden længe.
    Jeg har lige sendt en mail til dig inde på face ang den mobil

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.