lørdag den 28. august 2010

Biotur

I dag var jeg en tur i biografen med Cille.
Har ikke været sammen med hende i rigtig lang tid så det var rigtig dejligt at se hende igen. Hun får altid en i et fantastisk humør med hendes sjove bemærkninger og hva hun ellers finder på.
Vi blev enige om at vi ville ind og se Inception med Leeeeeo.. Savle savle.
Nu har man jo hørt så meget om filmen og det var en film man bare MÅ ind og se og ja det gjorde vi så.
Jeg har snakket med min veninde Karina om filmen på et tidspunkt. Hun sagde at det nok ik lige vil ind og se.
Sådan nogle film er generalt ikke lige mig, men så høre man jo alt muligt om filmen og man får jo en el anden forventning til filmen når man høre så meget.
Jeg var ret spændt på hvordan det nu skulle gå med mig og min hofte..Ville jeg kunne holde til at sidde stille så længe?
Da vi havde fået vores billetterne får vi lige stukket den sidste kommentar i fjæset "filmen er færdig kvart over 3" sagde han til os... Filmen startede kl 12,30 GISP mand.
Men lad mig nu sige det.. filmen var alt alt for lang jeg kunne efter ca. 45 min ikke sidde stille længere for min hofte begtndte at brokke sig.. Jeg syntes filmen var rigtig lang og handlingen var også mærkelig.. Jeg vil ikke sidde og fortælle noget om handling mm da der jo nok er nogen der ikke har set filmen endnu, men nej filmen var ikke mig og Karina fik ret i at det nok ikke var en film jeg skulle ind og se. Men jeg overlevede..
Men af 5 stjerner giver jeg den altså kun * * .
Den er efter min mening ikke et mesterværk man bare må ind og se.
Jeg ville nok ha ventet til den kom på dvd så det kan være det måske kan give et lille hint til andre som overvejer at se den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.