søndag den 12. januar 2014

Lørdags surprise.


Søndag den 5. januar havde en af mine veninders ældste drenge fødselsdag. Jeg var inviteret op til hans fødselsdag men måtte desværre aflyse i sidste øjeblik pga. en rigtig træls migræne der valgte, at melde sin ankomst netop som jeg skulle op.
Gaven stod klar og den skulle han da have. Kunne have sendt den med posten, men jeg fik i torsdags hurtig planlagt, at jeg kunne kigge forbi lørdag og aflevere gaven.
Det var en glædelig overraskelse for drengene anede ikke, at jeg ville komme.
Niclas den store dreng er bare blevet SÅ stor på kort tid. Nu bor vi lidt fra hinanden og ser derfor ikke hinanden så tit så sidst jeg så Niclas var i aug. hvor han lige var startet i 1 klasse. Jeg skal da lige love for, at det er gået stærkt. Nu 8 år og kan selv læse fødselsdags kortet jeg havde skrevet og så havde han også tabt flere tænder. Jeg kan jo slet ikke følge med mere.
Hans brødre er også ved, at stikke af. hvad blev der lige af de 2 tumlinger? De bliver 5 år til juni.
Det blev til nogle hyggelige timer hvor der bliv guffet skumfiduser fra de nye madkasser jeg havde med til alle 3 og leget med Lego (fødselsdagsgaven til Niclas fra mig).. eller var det mor der legede med Lego?
Vi sluttede dagen af med en omgang hjemmelavede lagsanette inden jeg skulle ned og med toget hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.