torsdag den 16. januar 2014

En lille ekstra julegave


Jeg fik egentlig ikke vist alle mine julegaver i indlægget om julegaver.
Jeg har nemlig også fået denne fine pakke med lækre produkter fra Oriflame.
En goodiebag med et godt blandet udvalgt af  produkter fra Oriflame.
Det meste er fra deres Swedish spa serie, en body lotion en Wonder lash mascara, en læbepomade og deres lille Tender Care som bare kendetegner Oriflame.
En perfekt gave til kroppen i denne her triste "vinter" periode.

Til jer der ikke allerede kender til Oriflame er det et international skønhedsvirksomhed startet i Sverige og med 47 år på bagen.
Du kan oprette en bruger på deres hjemmeside Oriflame.dk
Som medlem af Oriflame modtager man eksklusive tilbud hver måned, medlems tilbud og et stort udvalg af produkter.
Priserne er også ganske overkommelige og alle kan være med uden, at blive fattig.
Har du lyst til, at læse mere om Oriflame eller blive medlem og modtage de eksklusive tilbud trykker du her.

Jeg har mere eller mindre kendt til Oriflame ALTID og husker også fra barndommen, at min mor havde en Tender Care til, at stå i skabet.
Tender Care er den lille bøtte på billedet og er en universal creme der er god som læbepomade men kan også bruges på sarte hudområder hvor den kan virke beroligende.
Herunder kan i læse om nogle af de produkter der var i goodiebagen.



Swedish Spa body scrub:
Har hørt rigtig meget godt om denne body scrub, og nu har jeg også prøvet den.
Denne body scrub er rigtig skøn, at bruge når man gerne vil have huden skrubbet godt igennem og vil af med de døde hudceller.
Udover, at være god til at fjerne de døde hudceller også en plejende body scrub. Salt og mandelskalsgranulat der udglatter huden, sød mandelolie der lindrer og E-vitamin der beskytter.
Min hud føles lækker blød og frisk efter, en tur i badet.
Jeg har prøvet flere forskellige og denne her kommer på listen over favoritter.
Det eneste jeg kan sætte en finger på, at jeg ikke kan lide er duften, min næse kan ikke helt vænne sig til duften, men med resultatet jeg får ved, at bruge den gør, at jeg bliver ved med at bruge den.
Prøv den. Du bliver sikkert også glad for den.
Vil du prøve denne body scrub finder du den her og koster lige nu 128 kr

Swedish Spa purifying face mask:
Denne ansigts maske er renser i dybden og afgifter huden.
Jeg har ikke været så heldig med ansigts produkter da min hud er ret sart. Jeg har derfor kun brugt masken et par gange. Heldigvis har min hud endnu ikke reageret på den og jeg syntes det er en fin rense maske.
Mange ansigts masker koster kassen men denne her kan du få lige nu til kun 65 kr. Find den her 

Swedish Spa foot mask:
Hvad en fodmaske? Det har jeg ikke lige hørt om før.
Jeg syntes tit vi glemmer vores fødder når vi plejer og forkæler kroppen. Mange hader fødder så det er nok derfor. Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er god til, at forkæle mine fusser.
De får da et fodbad en gang i mellem lidt lotion ellers får de lov til, at passe sig selv.
Denne maske er egentlig bare en lotion du smører dine fødder ind i og så sidder du med fødderne smurt ind de næste 20 min. Hvor efter man så væsker det af igen.
Det er lidt underligt, at sidde og stritte med fødderne i 20 min hvor man ikke kan gå rundt nogen steder, man sidder bare der og venter. Det var lidt lang tid, men resultatet er rigtig godt.  Der er mentol i fodmasken og det kan i den grad mærkes.
Hvis i som mig ikke gode til, at tænke på jeres fødder skulle i prøve denne her fod maske.
Mine fødder føles mere friske og bløde efter en tur med fodmasken.
I kan finde den her og den koster lige nu 117 kr.

Swedish Spa stimulating shower gel:
En lækker shower gel med små perler der får det til, at ligne en masse luft bobler i flasken.
perlerne er med til, at stimulere huden mens ud vasker dig med den.
Det er ikke nemt, at se på billedet men jeg er helt vild med, at det ligner der er liv i flasken i form af luft bobler.
Denne shower gel har en dejlig frisk duft og jeg syntes den er rigtig lækker.
Har jeg ikke lige brugt body skrubben har jeg brugt denne.
Swedish spa serie kan bare et eller andet for min hud bliver dejlig frisk og blød når jeg har brugt disse produkterne.
Denne shower gel koster lige nu 110 kr. og du finder den her


Er der andre der har prøvet disse produkter fra Oriflame og hvad syntes i om dem?











Sponsoreret

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre ting ! Jeg er selv helt vild med Oriflames produkter - synes det er noget af det lækreste. Så en dejlig julegave, selvom den er lidt sent på den ;)

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.