søndag den 15. december 2013

Skal disse herligheder hjem til dig?

Er i klar til endnu en jule give away her på bloggen?
 
Som i har kunne læse herinde, fik jeg lov til, at prøve et lille udvalg fra Mellisas hudpleje serie.
Mellisa hudplejeserie er en økologisk serie fri for kemi og til en pris hvor vi alle kan være med.
Det er nogle rigtige skønne produkter som jeg stadig nyder, at bruge og skal også ud og have fat i flere af produkterne.
Jeg har nu fået lov til, at forære en af jer de samme produkter som jeg fik lov til, at prøve.
Så hvis dette er noget for dig må du hellere læse videre og se hvordan du får fat i denne pakke.
 
En af jer vil vinde et sæt bestående af disse her produkter:
1: Mellisa Ansigts og krops olie
1: Mellisa Ansigtsvask gel
1: Mellisa Dagcreme
1: Mellisa Øjengelé 
 
Vil du vide mere om disse produkter kan du læse min anmeldelse af produkterne ved, at klikke her.
I kan også kigge forbi Mellisa og læse mere om dem samt se et meget større udvalg af deres produkter.
Det er også muligt, at finde Mellisa på facebook hvor i kan blive opdateret på det sidste nye..
 
For at vinde denne pakke skal du:
1: Like bloggens facebook side hvis du ikke allerede har gjort dette klik her
2: Like opslaget samt skrive MELLISA i kommentarfeltet inde på facebook siden.
3: Skrive en kommentar her på bloggen hvor du HUSKER, at skrive din email adresse så jeg kan få fat i dig hvis du vinder.
 
Vil i altid være opdateret når der er nyt på bloggen kan i like mig på bloglovin.
Dette er ikke et krav for, at deltage men vil gære mig glad.
 
Husk venligst, at læs reglerne.
Opfylder du ikke disse 3 punkter kan du ikke vinde præmien.
 
Denne give away slutter 27 dec
 
 
 
 
 
sponsoreret.

43 kommentarer:

  1. Lækker give away <3

    karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig lækre produkter!
    nikolajsen95@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Den vil jeg gerne have :-)
    dk_1982@hotmail.com

    SvarSlet
  4. ville ELSKE at forkæle min hud med de skønne proldukter...
    kærligst Maria Suzette Vergmann
    maria.vavle@gmail.com

    SvarSlet
  5. Deltager :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Lækre produkter!! Kh Trine (Trinestevn (a) yahoo .dk)

    SvarSlet
  7. Uha det ville være lækkert! Smider et lod i puljen - og alle kriterier er opfyldt <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  8. Ikke helt dårligt :)
    idax5612@gmail.com
    God jul :)

    SvarSlet
  9. Så lækre produkter :-)
    asidor@gmail.com

    SvarSlet
  10. Dem ønsker jeg mig meget

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  11. Sikke nogle skønne produkter - Jeg er med :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Done - Astrid
    ravnmann (a) gmail.com

    SvarSlet
  13. Min tørre hud vil blive taknemmelig!

    klejsmadsen @ gmail. com

    SvarSlet
  14. Ihh, det kunne en økonørd og halvallergiker som mig godt bruge :)

    Kh blurine@hotmail.com

    SvarSlet
  15. glemte emailadr jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  16. Det er da en rigtig dejlig præmie <3
    ryesund@gmail.com

    SvarSlet
  17. Henriette Faurhøj16. december 2013 kl. 22.07

    Hvor lækkert! Ville da være skønt at vinde.
    Henriette_faurhoej@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Skøn konkurrence, skønne produkter!!! :-)
    Jeg vil gerne deltage, og har opfyldt kriterierne <3

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil super gerne være med - jeg følger dig alle de steder jeg kan <3

    Christina - krumme.rand@gmail.com
    krummerand.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. 1. Følger
    2. Gjort
    3. Nu også gjort :) lækker give-away. og glædelig jul til dig <3

    s.rasmussen@libero.it

    SvarSlet
  21. lækre produkter jeg krydser fingre:-)
    Jenny Clausen
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  22. Håber 4. gang er lykkens gang. ;)
    Har opfyldt alle 3 ting. God jul.
    anneboltcordes@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lækker give away!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. IhihihihhiWOHOOO :D
    Marie_Milling@live.dk

    SvarSlet
  25. Det ville være dejligt at vinde,elsker melissas produkter.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Lækker give away :D

    MVH
    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
  28. Jeg har gjort alle tingene.
    Hvis jeg var så heldig at vinde, så ville jeg give min mor produkterne.
    Jeg ved, at min mor elsker deres produkter(:

    minsodeskat@yahoo.dk
    Heidi N.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Lækkert. Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  30. ren selvforkælelse det kan vi lide <3
    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  31. Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  32. Vil rigtig gerne deltage :-)
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg krydser arme og ben. Jeg skal flytte for mig selv, så lækre produkter bliver der ikke meget af....
    m-ii-m@hotmail.com <3

    SvarSlet
  34. Sikke en lækker konkurrence, dem kunne jeg godt tænke mig at prøve. Jeg forsøger mig nemlig med at få lidt renere produkter til hud og hår, så de her ville være et perfekt bud :)
    Ønsker dig en rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
  35. Nøj, hvor lækkert! :)

    Vh. Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  36. Lyder lækkert

    Overbye(a)oncable.dk

    SvarSlet
  37. Åhh, kan lige nå at deltage i en fin julekonkurrence..
    Skønne produkter, som jeg gerne vil vinde. Femte dag efter canceroperation, passer jeg på mig selv, både udvortes og indvortes. Rene produkter er et must. <3
    Alle regler opfyldt.
    Mange julehilsner fra Birthe R. Nygaard // birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  38. Jeg deltager meget gerne ;)

    SvarSlet
  39. lækker produkter, vil være dejlig at vinde <3

    SvarSlet
  40. :)
    trinsling@gmail.com
    mvh
    Katrine Frisgaard Gunnersen

    SvarSlet
  41. God jul og Godt nytår fra
    Anette Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  42. Lis Vinter livv@mail.dk
    Skø præmie - dejlige produkter !

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.