torsdag den 12. december 2013

Det går alt for hurtigt...

Jeg sidder her med en skål risengrød med et godt drys kanel og et glas rød saftevand og prøver, at følge med.
Kalenderen siger 12 december og nu er der kun 12 dage tilbage til den dag vi alle ser frem til.
Jeg kan slet ikke følge med. Jeg pynter normalt om omkring den 1. december men det kom først op i går og så der jo ikke mange dage til det skal tilbage i kasserne igen.
Kære december kan du ikke nok gå lidt langsommere, så jeg kan nå at komme rigtig i julestemning?

Jeg mangler stadig, at få købt de sidste julegaver.
Er nu ret sikker på, at jeg nok skal nå det, men jeg vil nu gerne have det overstået så jeg ikke skal tænke mere på det.
Jeg kunne jo også bare bestille det hele over nettet, men det gør jeg ikke. Jeg syntes der er et eller andet over det med, at tage ind til Århus og gå under stjernehimmelen og kigge forbi de boder der står op og ned af strøget.
Så jeg håber, at jeg når en tur ind til Århus og får købt gaverne inden helvede bryder løs.
Og så kunne det da også være rigtig hyggeligt hvis det kunne blive til en tur forbi Ridehuset og kigge lidt på deres julemarked.

Jeg skal også have skrevet årets julekort og der skal laves lidt julekonfekt før jeg kan blive helt klart.
Der har ikke været gang i det lille julebageri herhjemme, for min mor bager de dejligste brunkager, vaniljekranse og klejner, så det behøver jeg ikke, at gå i krig med. Jeg tager mig af konfekten i stedet, for det kan jeg godt lide, at hygge mig med.
Hvad jeg vil lave i år har jeg ikke helt bestemt mig for endnu, men det finder jeg nok ud af inden længe.

Er i klar til julen?
Har i fået købt alle gaverne, spist jer igennem en masse julefrokoster og bare bruger tiden på, at det skal blive den 24 december?

Til slut vil jeg lige nævne, at i stadig kan nå, at deltage i den lille julegive away der køre til på lørdag.
har du endnu ikke fået deltaget kan du trykke her

1 kommentar:

  1. Jeg har været til julefrokost med familien idag, så der røg julestemningen i top - ellers synes jeg godt nok, det har gået stærkt iår. Men gaverne er da købt, så vi når det nok (;

    -Anne

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.