onsdag den 2. oktober 2013

"Nem" aftensmad.

Dagens aftensmad bestod af en kartoffel pesto pizza a la Anette.
Jeg ved godt jeg "plejer" at lave det meste fra bunden, men jeg tillod mig lige, at snyde lidt denne gang.
Jeg fandt en fuldkorns pizzadej i fryseren som jeg valgte,
at bruge i aften.
Og okay okay okay jeg har altså hellere ikke selv lavet pestoen det er sååå nemt at købe et glas pesto nede i Brugsen. I looove pesto så det har jeg næsten altid til, at stå i køleskabet.

Kartoffel pesto pizzaen består af en tomatsovs jeg selv har lavet af en dåsetomater tomat pure lidt ketchup, hvidløg, salt peber, oregano og lidt sukker.
Nye kogte kartofler fra mine forældres haver feta der er smulderet ud over pizzaen og til sidst pesto her og der.

Køn er pizzaen ikke men den smagte rigtig lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.