lørdag den 21. september 2013

TDC Play Live


Sidder og tænker tilbage på sidste lørdag hvor jeg sammen med min gode veninde Nanna var med til TDC Play Live.
Længe siden jeg sidst har været sammen med hende så det var rigtig dejligt, at der lige var tid til at vi to "unge" tøser kunne komme ind og svinge hofterne og skråle med på en masse fede sange.
Vi blev mødt af en DJ  der havde fuld gang i den oppe fra scenen da vi kom, men der var ikke meget dansen i salen for de andre gæster sad næsten alle sammen nede på gulvet og hang ud. Men okay man må jo hvile når man kan.

Da det endelig gik i gang var det en stor overraskelse, at se at det var selveste hr. Breinholt der skulle være vært for denne aften. FANTASTISK skide skægt og han var rigtig god til at få publikum med.
Især søde 7 årige Mathias der ik en gang var høj nok til at se over hegnet nede på første række fik mange til at skukke over hvor kær han var.

Den første der skulle sparke gang i festen var Panamah. Ikke en jeg høre så meget men hun gjorde det meget godt.
Generelt var stemningen meget slatten jeg syntes ikke rigtig der var så meget gang i folk. Man kunne tydeligt mærke hvem folk kom efter.
Da Danmarks Rock Mama Sanne Salomonsen gik på kom der lidt mere gang i folk og der blev sunget og danset med. Er faktisk blevet ret vild med at høre hende live så der blev skrålet med til den helt store guldmedalje.

For mig var aftenens højdepunkt da Burhan G på. Han er fantastisk og ØV hvor gik det bare alt for hurtigt. 3 sange og en duet blev det til og så var han væk igen. Men super skønt, at høre ham live igen.

Foruden de nævnte havde vi også fornøjelsen af at rocke med på sange fra Carpark North, svinge med på de fede rytmer fra Shaka Loveless.
Der blev danset med Ida Corr og Medina fik gang i publikums koret.
Til sidst gik Nik & Jay på scenen og de fik lov til at slutte festen af med en masse lir.

En stor tak til TDC Play for en hyggelig aften jeg syntes gik lidt for hurtigt, men rigtig fedt, at få lov til at være med til denne aften i musikkens tegn.
Musikken var noget høj og det mærkelige lys gav mig en rigtig klam tømmermands agtig fornemmelse det meste af søndagen ellers var den en enormt syg cola jeg fik derinde.

Lysforholdet inde i Scandinavian Congress Center var ik lige det bedste. Det er ikke første gang at jeg går derfra med den fornemmelse. Fik taget en masse billeder, men ikke noget der er værd at skrive hjem om, men i skal da ikke snydes så her til slut får i lige "lidt" billeder fra en hyggelig aften.

Alle billederne er taget af mig og selvom de ik er særlig gode er det mine
 og det er ikke tilladt at hapse dem uden min tilladelse.
 
 
 
 
 
 
 
Sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.