søndag den 5. februar 2012

Rigtig meget koks i komakassen

I går formiddags var min far igen forbi for at forsøge at få gang i min printer samt netværk men lykkes det? Næ det tror jeg nok ik lige det gjorde.

Jeg er nu blevet sat tilbage til oldtiden.... sådan føles det altså..
Jeg har nu slet ik trådløs mere. Nu sidder jeg med et kabel i min bærbar for at komme online og sidder ved mit skrivebord hvor jeg slet ik sidder godt for min højre hånd sover hele tiden. Men det gør da også at jeg ik gider sidde foran en computer så meget så det vel en win win situation.

Men vi er kommet frem til at min router som ik er mere end 1½ år skal ud fordi den ikke kan kobles til Windows 7 som jeg har på min bærbar.. HMM
Der findes ingen opdatering til den så der ik andre muligheder end købe en ny. Det fanme nedtur når sådan nogle ting ik kan finde ud af at følge med tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.