lørdag den 4. februar 2012

Gavin DeGraw here i come

Uhh jeg glæder mig. Nu er klokken blevet kvart i kvalme og jeg burde egentlig ligge i min seng og sove for i morgen aften el ja senere i dag skal jeg ind og høre Gavin DeGraw live på Train.
Han er en fantastisk sanger og det er ikke første gang jeg skal se ham live. Det er 3 gang tror jeg det må være.

Han skal spille på TRAIN i Århus og det har han også gjort de andre gange jeg har været inde og høre ham live. Jeg syntes det er så fedt at han står fast ved at spille på de små steder og ikke i store haller selvom han uden problemer ville kunne få solgt billetterne.

Skal ud og luftes med en veninde som endnu ikke har oplevet ham live. Håber hun får en rigtig god aften og syntes det er lige så fedt som jeg gør.
Vi har så aftalt at mødes med en mere hvis veninde ikke nåede at få en billet så vi skal nok få en rigtig god aften og mon ik der ryger en drinks el to ned nu vi er ude og blive luftet?

Slutter lige af med den video der fik mine øjne op for Gavin Degraw.
Det er er også titel melodien til min total yndlings serie One Tree Hill som jeg følger med i tykt og tyndt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.