søndag den 26. februar 2012

Mit lille pus fik sin første skræmme.

Her til aften var min elskede iPad ude for sit første styrt.
Var til fødselsdag hos min mor og vi så voice via min iPad så vi ikke skulle ned og tænde fjernsynet. Da desserten kom på bordet ville min moster lige løfte den væk så vi ikke spildte på den. Hun får uheldigt fat i front coveret og smask bang og lige ned i hendes dessert med skærmen først så den landede da nogenlunde blødt...
I kan lige tro jeg fik en klump i halsen og hjertet galoperede derud af. Hurtigt blev der kastet servietter over til mig og jeg får hurtigt fjernet is mm fra skærmen.
Heldigvis overlevede den, og takke være mit back cover overlevede den med en enkelt skræmme i back coveret....

Gad vide hvor mange liv den har tilbage?


Ps jeg ved godt klokken er kvart i kvalme..
Jeg varmer op til Oscar 2012. Jeg skal se hele showet sammen med min gode veninde Karina inde i biocity.
Men nu vil jeg sove god nat sagde Kirsten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.