torsdag den 14. april 2011

Store dåbsdag



Så kom dagen hvor de royale tvillinger skulle døbes og have deres navne. Hold nu op jeg syntes vi er begyndt at gå lidt meget op i de her royale begivenheder Nu har jeg været hjemme i dag ik fordi jeg har taget fri pga denne dag, men fordi jeg har ferie. Fjernsynet har da kørt men jeg har bestemt ikke været klisteret til skærmen jeg er slet ikke så royal. Jeg vil gerne vide hvad de skal hedde. Men så skal man høre på alt muligt mærkeligt og ja jeg syntes det lidt for meget især hvis de sidder og snakker med en de har hevet i studiet og så afbryder (Jes for det meste) fordi så kommer news helikopteren lige hen over operahuset og så skal vi vide at taget er lige så stort som en fodboldbane.. Sidder her bagefter og tænker havde jeg egentlig behov for at vide det?

Nå men ja tvillingerne er blevet døbt og hedder nu:


Prins Vincent Frederik Minik Alexander og


Prinsesse Josephine Sophia Ivalo Mathilda.


Jeg fik lige et mindre navnechok over Prinsens navn. Jeg er ÆRLIG nu jeg kan virkelig ikke lide navnet... Og når det så er sagt hvis den lille prins var født i England el Australien ville jeg nok ha sagt okay ja det er jo også et meget normalt navn. Men det er det jo ik ligefrem her i Danmark. Prinsesse Josephine jo det er da et meget fint navn det kan man da forholde sig til.


Det der var mest underholdene ved denne her STORE begivenhed var Prinsesse Isabella. Hun kunne da slet ikke finde ud af hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun var rigtig god underholdning. Hun blir meget spændende at følge i fremtiden. Hun blir sikkert en rigtig vildbasse!!! Prins Christian var som han plejer en rigtig sød dreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.