fredag den 29. april 2011

Så jeg ved at være op toppen igen...NÆSTEN... Og så var der noget med et engelsk brylllup idag!?

Jeg følte mig ok frisk nok til at tage på arbejde i dag. Fik ik lige den bedste start på dagen pillerne har fået min mave til at brokke sig og jeg har næsten ikke sovet i nat for jeg har det som om der sidder en el anden klump i halsen der gør at jeg føler jeg er ved at blive kvalt. Men nu havde jeg ringet dagen før og sagt jeg kom på arbejde og det stod jeg ved.
Jeg skulle lige i gang men så fik vi pludselig travlt og så havde jeg ik tid til at tænke over hvordan jeg egentlig havde det. Det kunne jeg så mærke til frokost da jeg kun kunne spise en halv banan og drikke et par slurke cultura med nødt og næppe jeg havde virkelig kvalme.
Men alt i alt så var det dejligt at komme tilbage igen. Jeg har jo haft min elevtid der så jeg ved jo hvor tingene ligger og hvordan der blir arbejdet.. Ja okay nu skal jeg lige indrømme at jeg da kiggede i lidt flere skuffer efter ting end jeg plejer. 1 år og nogle mdr gir åbenbart glemsomhed.
Men da jeg kom hjem var det bare lige på hovedet i seng jeg er SÅ smadret. Havde håbet jeg lige kunne sove et par timer, men nej den "ting" nede i halsen driller rigtig meget så søvn er ik det jeg får mest af.


Jeg skal endelig ik glemme at nævne det såkaldte bryllup der jo har været i formiddags. Jeg så ik en dyt for der er ik tv på arbejdspladsen og fred være med det. så da lige 10 sek i frokostpausen live på bt.dk og det var kedeligt for så dem bare bagfra og ingen lyd. Men selvom jeg ik så det blev de da gift så ingen skade sket.
Og nu har jeg så siddet og set et sammendrag fra dagen. Jeg syntes det har været et KEDELIGT bryllup.. Ej ok det engelske folk forstår at fejre brudeparret i forhold til os herhjemme i lille Danmark. Men flere ting gjorde det kedeligt. Jeg kan ikke lide deres tradition med at de først ser hinanden når bruden kommer op på siden af gommen. Jeg vil se mandfolk der er ved at tude el faktisk tuder ved synet af deres smukke brud. Jeg vil se at begge får en ring på fingeren som forener dem og ikke kun bruden.
Kjolen syntes jeg også godt kunne have været lidt mere prinsesseagtig med længere slæb el sådan noget. Og så kom jeg til at tænke på Prinsesse Marie (Joakims kone) syntes lidt de mindede om hinanden de kjoler.. Jeg kan ta fejl så meget går jeg ikke op i det.. Kjolen er ik grim misforstå mig ikke jeg syntes bare den var for enkelt.
Og hvad sker der for at blive gift kl 11 el 12 og så først skal holde fest kl 21 og ovenikøbet SKIFTE TØJ ej seriøst det gør man ikke til sit bryllup man beholder sin fine dyre kjole på for det er kun den ene gang man skal bruge den.
Kunne i ikke bare holde bryllup en lørdag kl 14 og så bare feste derude af til den lyse morgen som vi normale mennesker gør?
Men STORT tillykke Kate og William så fik i endelig hinanden.

PS hvorfor går DR1 og Tv2 også så meget op i det bryllup det jo ikke vores kongelige men det engelske. Jeg tror jeg var inde på det ved barnedåben at jeg syntes der blir sendt for meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.