mandag den 27. december 2010

Glædelig bagjul.

Jeg kom lige til at se at jeg slet ikke har fået skrevet om min jul i år så der kommer lige et indlæg her.

24 dec var som en rigtig jul skal være vi fik vores hvide jul og ingen problemer med at komme frem. Jeg forstår godt nogle har været rigtig trætte af det sne der er kommet men jeg vil være en af dem der har nydt det har været hvidt udenfor og virker så fredsfyldt.
I år var vi oppe i en anden krike da den præst vi plejer at komme hos skulle holde gudtjeneste allerede kl 11 i den kirke vi kommer i og det var alt for tidligt for min søster og hendes kæreste skulle spise frokost hos hans familie. Vi tog så op i en af nabokirkerne og fik vores julegudtjeneste med. Kirken er noget større end den krike vi kommer i normalt så der var flere mennesker men til genglæd ikke så proppet. Der var ikke kor med det manglede jeg lidt for det lyder så flot når de synger sangene med 2.stemme til genglæd var der en violinist fra Wien med som spillede rigtig flot.
Vi havde en rigtig god middag med god mad og vi blev alle mætte nogen mere end andre (MIG.. AVAV)
Min søster og hendes kæreste havde deres hund Koda med og han klarede det flot. ikke noget med at bide i julepynten el noget rigtig flot.
Min mor havde opbevaret elle deres gaver i en kæmpe gavepose og da den var tom stod den bare ude i gangen. Jeg lagde den ned og ville se om Koda gik derind det gjorde han da også. Regnede så med han gik ud igen med det samme. Det skete ikke han lagde sig ned lagde sig til at sove. Det betød bare at vi ingen probmer havde med at danse rundt om træet og hellere ikke da vi var på vej gennem huset til nu det jul igen fik det ham til at forlade hans nye hule.
Jeg fik nogle rigtige gode gaver som jeg vil ramse op herunder og poste et par billeder så i kan få mulighed for at se hvad jeg har fået.
Tror vi sluttede af ved 24.30 tiden hvis jeg ikke tager helt fejl.
Koda fik også julegaver som han plejer. Jeg ville rigtig gerne have vist den gave som min søster og hendes kæreste gav ham, men jeg tog ikke billeder den aften så jeg har ikke et billede af det.
Men de gav ham et hundehus ud af stof hvor man lynede siderrne op. Det ligner et rigtigt hus med skorsten og vinduer i. Jeg har hørt han er flyttet hjemmefra og bruger det flittigt men ikke rigtig kan finde ud af hvordan han skal komme ud igen og ligger og piver.
1. Juledag lavede vi ikke en dyt. Dagen var ren afslapning hvor vi så film og "legede" med vores gaver.
2. Juledag var vi nede i Horsens til julefest hos min mors familie. Julemanden kom forbi med gaver til de små. Vi dansede rundt om juletræet og fik noget at spise.
Min søster og hendes kæreste var ikke med de var hos hans familie. De er kun med hvert andet år.

Nå men her kommer et par billeder af mine gaver.

På billedet ses:

  • Årets Nissepar fra Trip Trap fra mine forældre
  • Årets Nisserikker fra Trip Trap fra min søster og hendes kæreste
  • Trip Trap nisse Lea fra mine veninde Karina
  • Trådløs mus til min bærbar fra mine forældre
  • "Vejrstation" Fra mine forældre
  • En knivsliber fra mine forældre (var en adventsgave)
  • Tesker fra mine forældre
  • Et bagetermometer. Noget nyt noget min mor har købt gennem hendes arbejde. Kan endnu ikke købes i butikker. Men det er en pen man stikker ned i fx kagen og så vil spidsen skifte farve fra blå til rød hvis kagen er færdigbagt.
  • Take That progress cd fra min veninde Karina

På billedet ses:

  • Et par julesokker fra mine forældre (adventsgave)
  • Bytte bytte købmand dvd fra min søster og hendes kæreste
  • Wii family game night fra min veninde Karina
  • Wii knock out party fra min veninde Bettina, hendes mand og søn
  • En ligther som jeg fik fordi jeg havde gået og snakket om at sådan en måtte jeg bare have.
  • Herunder kommer et billede af en grøn bluse jeg har fået af min søster og hendes kæreste.

Der mangler to adventsgaver og dem har jeg ikke lige fået fotograferet.

  • Fik en saks til at klippe blomster med
  • urte og frugt knive

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.