søndag den 17. oktober 2010

Mange tak.

Hej Alle..
Jeg har nu med jeres hjælp valgt hvilken taske jeg beholder.
Jeg startede ud med at jeg gerne ville beholde dem begge 2, men nu er valget truffet og den anden blir afleveret på tirsdag mm der sidder en der vil have den?

Men jeg har valgt den sorte taske. Og hvorfor har jeg det? Det har jeg fordi jeg kommer til at mangle den ekstra lomme hvor jeg kan komme buskort og nøgler ned i.
Den brune manglede lige den lomme. Hvis den havde haft den ekstra lomme som den sorte har havde jeg valgt den brune fordi den er sød med den sløjfe der sidder på tasken.

Mange tak for hjælpen.. Nu ved jeg, at jeg kan spørge jer igen en anden god gang tak tak....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.