torsdag den 7. oktober 2010

6 okt 2010 1 år er gået

I går var det den 6 okt.
En dato der ikke lige er til at glemme. I går var det et år siden at min mormor sov ind og kom op til min morfar og Bente.
Året er gået hurtigt syntes jeg, men der er også sket så meget så hun har været en del i mine tanker. Et rigtig stort savn og sorg jeg ikke helt er kommet af med endnu der går nok lidt tid endnu. Det er ikke helt gået op for mig endnu, eller jo det er det, men det er uvirkeligt at hun ikke er her mere, at vi ikke lige skal hjem og have en kop kaffe og snakke med Minne (hendes kat)
Julefesten 09 og sommerudflugten i år var rigtig mærkelig fordi hun ikke var der, det har hun jo været altid og nu er hun der ikke mere.
VIRKELIG UNDERLIGT!!!
Hun var den sidste bedsteforældre jeg havde tilbage og havde også været det længe da min fars forældre døde omkring min konfirmation og det er efterhånden el del år siden. Så hun har været en stor del af mit liv.. Hun har altid været der og så er hun der ik mere.
Jeg så hende ikke så tit som mange andre gjorde da vi ikke lige boede i nærheden men når man var hos hende var det bare noget der virkelig betød noget.
Selvom hun var oppe i årene håber man jo hun blir ved med at være der fordi det har hun altid været så det var rigtig trist at miste hende selvom hun fik fred og det havde hun brug for, men jeg savner hende rigtig meget hun var min mormor den bedste man kan få. Der var plads til os alle stor flok børnebørn og en lige så stor flok af oldebørn som hun nåede at opleve.
Det er stadig svært ikke at få tåre i øjnene når jeg tænker på hende og det var også svært ikke at få vand i mine øjne da vi var oppe og sige hej til hende på kirkegården et par dage efter hendes fødselsdag. Og det indrømmer jeg gerne at jeg syntes er svært. Det er også ret svært at hun ikke er her mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.