torsdag den 2. september 2010

Kusine hygge

Jeg er netop hjemvendt fra en rigtig dejlig dag hvor tiden fløj af sted.. Men er det ikke også det den helst skal gøre når man er i godt selskab?

Var hjemme hos en kusine hvor vi startede med at nørde lidt med min computer. Hun er jo genialt til sådan noget.. Er der noget der ikke virker ved hun hvor man lige skal søge efter et alternativ og andre ting. Jeg fandt et andet email program jeg håber jeg kan få gang i som er lidt bedre end den live udgave af outlook.. Hvorfor at de også valgt at windows 7 ikke skal have den rigtige outlook hmm for DÅRLIGT, men jeg håber jeg får gang i den vi fandt.
Og så fiksede hun også lige et par andre problemer..
Hva skulle jeg gøre uden hende?

Vi var også nede ved åen og få sen frokost.. Vi var nede på Faust og fik os en omgang rigtig lækker Nachos MUMS det var godt love it.
Og videre til en juicebar og fik lidt flydende frisk frugt og kigge på festglade mennesker der gik forbi derude og nød den gode sensommer og god festuge stemning.


Fik et lille glimt af årets festuge. Det så rigtig hyggeligt ud med den lille park inde på Storetorv. Det tror jeg altså godt vi kunne få noget godt ud af ved at lade den blive.. Måske skulle de lige fjerne Dragen og tilføje lidt mere skov område. Folk har taget rigtig godt i mod den lille skov. Der sad mange derinde på skråningerne og nød solen. Og da jeg var på vej ned til min kusine fik jeg da også oplevet den 3 m høje familie (Snuff Puppets) der var på tur ned gennem strøget. Men uha de blev da lidt uvenner og en af dem blev sur og begyndte at slå hovedet ind i en mur nede ved Nordea ganske morsomt.
Jeg har ikke været inde i Århus Festuge efter de fjernede Univers som bare var stedet. Syntes ikke rigtig der har været nogle steder hvor "unge" der ikke lige er til jazz og andet gøjl kunne opholde sig under festugen, men det ser ud til at de endelig er ved at fatte det og begynder at få det til at være en fest for alle. Håber de vil gøre det igen næste år for så skal jeg nok se om jeg ikke kan få brugt lidt mere tid derinde og opleve stemningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.