onsdag den 15. september 2010

1 zumba time veloverstået + tøseshopping i Randers Storcenter

I går var jeg så af sted til den første zumba undervisningstime.
Vi var begge lidt nervøse for at starte da de andre på holdet havde været i gang siden 21 aug, men det gik hurtigt over for det var ikke til at se at de havde været der to gange.
Det var slet ikke så slemt og det skal nok blive bedre.
Jeg fik dog problemer med mit dårlige knæ. Det begyndte at brokke sig på et tidspunkt så det jo ikke så fedt.. Håber virkelig ikke det bliver ved.
Jeg er heldigvis ikke øm i kroppen i dag som jeg frygtede men nej der er ingenting det jo skønt..
Jeg har lidt ondt i mine fødder men jeg var jo også på aften shopping i går efter zumba men jeg var da brugt da jeg kom hjem fra Randers i går aftes og jeg sov da også nogenlunde (vågnede kl 4.30 med en hals der var ved at kvæle mig så op og lave kamillete med honning og faldt i søvn igen)



Som nævnt var jeg også en tur til aften shopping med Malene og min mor. Det var noget vi havde planlagt før vi kom på vores zumba hold (Malene går også til zumba om tirsdagen)
Der var rigtig mange kvinder/piger/damer.
Jeg fik købt lidt tøj og et par juletræsholder fra Georg Jensen som jeg samler på.
De 2 timer vi var der var slet ikke nok. Man betalte 75 kr og fik et TYKT rabathæfte men det kunne man da slet ikke nå at komme igennem.. Nu var det godt nok ikke alle butikkerne jeg ville ind og snuse i men jeg tror da kun jeg nåede 3 steder. Det er også lidt svært når man er 3 personer der vil nå hver deres ting så vi prøvede at dele os lidt.
Jeg har et råd til Randers Storcenter. Hold det gerne igen en anden gang evt en søndag i stedet så man kan få nogle flere timer og nå noget mere det kunne være rart!
Ham der blærerøven var der også og skulle underholde. Ham havde vi da slet ikke tid til at høre.. Vi kunne da høre ham lidt på afstand men jeg så ham da lige da jeg gik forbi.. Hvorfor er det lige han syntes ternede bukser er så smarte? Han ligner en klovn i det tøj han går med!
Fik også en masse GULE indkøbsbags med hjem. Man fik dem næsten hver sted man købte noget.. Man kunne få en goodie bag da man gik hjem. Også en gul indkøbsbag og en gul paraply. Det indhold der var deri var godt nok ikke noget at råbe hurra for.. en god gang skrammel... Det kan i altså godt gøre bedre en anden gang tak! Jeg var lidt heldigere end de andre for en af stederne hvor jeg købte tøj fik man en goodie bag (heldigvis sort) hvor der var et tørklæde og et pandebånd.. ikke at jeg bruger pandebånd men jeg elsker jo tørklæder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.