fredag den 26. juli 2013

Og vi siger TILLYKKE til

Så er det tid til, at afsløre hvem de heldige vinder er.

Først vil jeg gerne sige 1000 tak til alle jer der har deltaget i fødselsdagen her på bloggen.
Det er slet ikke slut med at fejre fødselsdagen her på bloggen for i kan stadig nå at vinde et par lækre solbriller, som sunglassesshop har været så søde at sponsorere til en heldig vinder.


Og nu er det tid til, at afsløre hvem de heldige er.

Den heldige vinder af de lækre Sasé produkter er fundet med hjælp fra Random.org.

Stort TILLYKKE til vinderen herunder:
Ingrid du har vundet disse lækre produkter.
Jeg håber du bliver lige så glade for dem som jeg er.


Vinderen af de søde øreringe fra SMYKSAK bliver trukket via video lodtrækning følg med herunder:
forberedelse til udtrækning af vinder


Håber du blir glade for dine nye øreringe.

1 kommentar:

  1. WEEEEEEEE .... det må være MIIIIIIIGGGGG <3 <3 <3 <3 ... fantastisk <3 .. glæder glæder glæder mig <3 Tusind tusind tak <3

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.