tirsdag den 2. juli 2013

Føler mig heldig.


 
Jeg har bare nogen af de bedste venner man kan få.
Bare fordi de vil har jeg fået nye bøger jeg kan hygge mig med.
Håber på rigtig lækkert sommervejr, så jeg kan sidde ude og læse de nye bøger.
Jeg er egentlig ikke så god til det med, at sætte mig ned og læse en bog, men skal det endelig være er jeg bedst til, at gøre det ude i solen.
Der er altid et eller andet man skal hvis man sætter sig med en bog i sofaen eller i sengen.
 Ud i solen og en bog. Det skulle jo også være så sundt med alt den D-vitamin man suger til sig når man sidder udenfor og lader kroppen tage i mod. Og nå ja så får den blege vinterhud også noget farve.
Takker rigtig mange gange for bøgerne.
Glæder mig til at komme i gang med dem.
 
 

1 kommentar:

  1. Eighty days gul - vandt jeg i en give away
    glæder mig også til få læst den :D

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.