søndag den 17. marts 2013

Et trist syn.

I går lørdag modtog jeg et rigtig øv opkald.
Der kom røg op fra taget hos en tandlægeklinik nede i Hinnerup bymidte.
Klinikken var på 1 sal og under den ligger der en restaurant og en butik som desværre også blev ret hårdt medtaget.

Jeg fik at vide, at Falck var på pletten kl. 11 og ved 17 tiden var jeg lige nede og kigge.
Det var vildt underligt og stå og se det hele var væk på 1 salen. Det eneste der var tilbage var murene intet andet.
 
Beklager det hele ser lidt underligt ud.
Jeg kan ikke rigtig få det til at se ok ud.

1 kommentar:

  1. OMG! The roof, the roof ... ;(

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.