lørdag den 28. januar 2012

Åhh koks i komakassen!!

God damn mand en laaaang eftermiddag.
Jeg fik i julegave en ny printer som er trådløs, så slut med at flytte min bærbar op til printeren hver gang der skal printes...
Jeg fik da også selv sat den til og fulgte brugsanvisningen til punkt og prikke men den vil bare ik samarbejde med mit netværk.

Idag kl 13.30 kom min far forbi for at ordne det. Jeg regnede med det at han bare lige skulle det og det og så var den klar. Sådan skulle det bare slet ikke gå ;(
Min ruter til det trådløse netværk vil slet ik samarbejde med printeren.

Det værste er nok at vi prøvede at afinstallere mit trådløsenetværk og så fik vi skrevet et forkert brugernavn så vi måtte lige på den igen. Da vi troede vi nu var klar til at prøve det med printeren en sidste gang så får vi at vide at koden for at få adgang til mit netværk er FORKERT... WTF?! Nu kan jeg så ikke koble min iPad og mobil på mit trådløsenetværk fordi koden er forkert.... og nej der er ikke sådan en glemt kode mulighed og skal man ændre koden til en ny skal man skrive den gamle kode.. for filan der er koks i komakassen.
Min far tog hjem kl 18.30 så min lørdag gik med at rode med printer og netværk uden noget resultat ØV og det kan mit hoved også godt mærke øvøv altså..
Ik lige det jeg havde regnet med at min lørdag skulle ende med.

Så kære alle det blir ik meget i ser til mig på wordfeud den næste tid. Kommer da på en gang i mellem når jeg lige ka koble mig på andres netværk :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.