søndag den 17. juli 2011

Kan min skuffelse beskrives med ord?

Jeg er en af de 40.000 der havde billet til et brag af en Take That koncert i Parken igår Lørdag.
Lørdag omkring kl 18.00 ringer min mobil og en bekendt siger meget surt hva fanden er det for noget pis det her. Jeg aner ved gud ikke hvad hun snakker om men kan høre hun står ude ved parken. Spørger hvad hun hun snakker om og siger koncerten er aflyst. Gu er den da ej får jeg sagt flere gange og er sikker på at hun laver sjov med mig. Men den var god nok. Jeg ringer så til en veninde og spørger hvad der sker og hun siger jo den er god nok koncerten er aflyst.
Jamen jeg kan slet ik fatte det. Vi havde jo lige været ude ved drengenes hotel og se Howard forlade hotellet i fint humør.
Dem der havde stået derude havde godt hørt at Robbie sagde han var sur og ikke gad skrive autografer el billeder, men det havde han hellere ikke de andre dage så det kom jo ikke bag på dem.
Vi tager ud til hotellet for at se hvad der sker og om der kommer noget ud.
Vi får hurtigt at vide at der ikke kommer en ekstra koncert vi kan få vores penge tilbage fra den 25 juli.
Jeg vil fanme ikke have mine penge tilbage jeg vil have en ny koncert.
Og jeg fatter stadig ikke hvorfor de 4 andre ikke bare kunne gennemføre uden Robbie det har de sku da for fanden bevist da de var i Aalborg og Forum for nogle år siden.
Jeg er SÅ SÅ SÅ skuffet hvordan kan de så kort tid efter de meddeler at koncerten er aflyst komme med beskeden om at der ikke kommer en ny koncert? Jeg er ligeglad med om jeg skal vente til nov el næste sommer og med et show der måske er lidt mindre end det som det skulle være. Jeg vil bare gerne have en koncert med el uden Robbie. Han må for min skyld gerne lime sin røv fast til toiletsædet og skide alt det han ka komme til. Ja undskyld mit galle men hvordan kan han se pænt frisk ud da han forlader hotellet formiddag? Det virker altså meget meget mærkeligt. Som man kan se på de live billeder jeg har set forlader han hotellet med stort smil og vink til alle fans.
Det kan sku da godt være manden har haft racer røv og på drop men det sku da ikke fair at de ikke forsøger at gennemføre alligevel. Jeg og MANGE MANGE andre fans kunne godt undvære den halve time hvor Robbie stod på scenen alene.

Og JA jeg var også inde i PARKEN fredag for at se dem så JO jeg har fået oplevet dem live med deres fede show. Det VAR en fed koncert men jeg havde virkelig glædet mig som et lille barn til de her to koncerter. Vi var også med til begge koncerterne i Aalborg og 2. dagen var meget bedre end den første så der var jeg sikker på at lørdagens koncert også ville være blevet. Også fordi at lørdagens koncert var den for de rigtige trofaste fans som sad i kø i flere timer foran posthuse rundt om i landet for at få billet og vupti efter 4 timer var der udsolgt. Det bare ik iorden det her.

Er det her enden for Take That? Var det virkelig en madforgiftning pga en hummer? Er de uvenner igen? Sad Robbie på Hard Rock lige rundt om hjørnet af deres hotel en time før koncerten blev aflyst? Har Robbie fået den opmærksomhed han håbede på ved at komme tilbage til de 4 andre for en stund? Hvad skal dette her føre til?

Svært at finde en grimasse der kan passe til når man lige har fået at vide koncerten er aflyst.

Som så mange andre fans tog vi ud til hotellet for hvad skulle vi ellers lave og så havde jeg da taget en pakke piller mod dårlig mave med til ham den syge så han kunne få det bedre men det var ik godt nok for ham haha sjov kan jeg også være hva. Der var allerede en god håndfuld da vi kom men der kom bare flere og flere og til sidst måtte politiet da også træde til for at holde styr på alle de fans. Jeg indrømmer gerne at jeg flere gange har stået ude foran diverse hoteller i håbet om at få en autograf el et billede med stjernerne men ALDRIG har jeg oplevet noget der minder om det her.
Vi var ikke derude i dag da de kørte væk fra hotellet men kan læse at der var over 1000 fans så mange tror jeg næppe der var lørdag aften. Men mange var vi. Der blev også forsøgt at få nogen ud der kunne komme med en forklaring på hvad der skete men det skete ikke. En vagt var på vores vegne oppe og høre om vi ikke lige kunne få nogle ord og kom ned med den triste nyhed at det var pressen der skulle have beskeden først. Først 5 timer efter aflysningen kom presse meddelesen fra Take That det var godt nok lang tid de skulle bruge på at skrive og beklage at Robbie har tyndmave og ikke kan optræde uden ham.

Kære Live Nationen og Universal syntes I ikke at I burde kalde til krisemøde og finde en ny dato til de mange skuffede fans?







Skuffede fans foran hotel Nimb hvor Take That boede fra torsdag til søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.