lørdag den 19. marts 2011

Må piger pive når de syge?

Nogenlunde sådan her har jeg set ud de sidste par dage.
Syntes virkelig det har været en rigtig hård omgang denne her gang. Syntes jeg har været heldig de sidste par snot perioder hvor alle har randt rundt med lange næser og influenza der har jeg bare været heldig ikke at blive smittet, men nu rammer det så med hele armen.
Startede onsdag hvor jeg på arb sidder og små fryser selvom jeg sidder op af en radiator og da en kollega spørger om det ik er lidt koldt i dag slår jeg det hen og tænker nå ja det nok bare vejret. Kan godt nok godt mærke at det kriller lidt i halsen og der har jeg også en undskyldning for jeg havde jo ik haft mit tørklæde på et par dage.

Onsdag da jeg kommer hjem fra veninde aften i Hadsten hvor vi (læs jeg) måtte stå i næsten en time i en kold aften kunne jeg bare ikke få varmen igen. Jeg blev ved med at fryse og måtte gå i seng med radiatoren skruet næsten op på fuld knald og sov med 3 dyner. Og det lykkes mig da at falde i søvn men vågnede hele tiden med stoppet næse og det så her jeg står nu. Trykken for ørene, feber, stoppet næse og ondt i hovedet pga bihulebetændelse.
Det ved at være rigtig træls og har i dag været rundt på nettet og søgt råd og når man ikke har et næsehorn må man jo finde på noget andet. Men håber det har hjulpet at få skyllet næsen. Kan mærke en lille ændring jeg har fået pustet et par propper ud af ørene og kan kun sige AV FOR SATAN kom lidt uvendet da jeg ik har kunne mærke dem. Plejer at kunne mærke dem et par gange inden jeg kan få pustet dem ud men ik denne gang jeg pustede bare som jeg plejer og bang av av damn.

Weekenden var ellers planlagt, men sådan skulle det ikke gå. Lige nu burde jeg sidde i en sportshal og se på gymnastik opvisning, men sådan skulle det ikke gå. Håber moren og faren får filmet og taget nogle billeder så jeg kan se hvor dygtig han er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.