mandag den 21. marts 2011

Hvornår mon det får en ende?

Ja jeg er stadig syg. Det kommer da godt nok til at tage sin tid denne gang.
Jeg havde fat i vagtlægen igår formiddags der udskrev en nasonex spray mod bihulebetændelse. Den gik jeg straks igang med at bruge men natten til i dag sov jeg stort set ikke, jeg faldt måske hen en gang i mellem og vågnede op i sved. Min næse blir utrolig stoppet og det føles meget ubehaligt. I morges vælger jeg så lige at ringe til min læge for at høre om jeg må bruge en alm næse spray sammen med så jeg kan få luft.
Det ender så med at jeg må tilbringe 1½ t oppe hos lægen hvor jeg i første omgang må lade en sygeplejeske være ond mod mig og mit øre. Hun skulle måle mit infektions tal som viser sig at være for højt og derfor skulle jeg også ind til en læge og tjekkes.
Får at vide at jeg skal have pincilin den næste uges tid så nu håber jeg bare at det begynder at gå den rigtige vej igen så jeg kan blive frisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.