lørdag den 12. februar 2011

Nøøøøj drømmer jeg?

Jeg vil lige dele en side med jer.
På min blogrundtur faldt jeg over Sarahs Kager. Der er bare den ene lækre opskrift efter den anden på de mest fantastiske kager. Alle mulige forskellige: Muffins, cupcakes, brownies osv. Min mund begynder da næsten at løbe i vand. Jeg har også fundet mig en opskrift jeg tror jeg skal prøve af.
Det er denne her: Oreo cupcakes. Jeg har altid haft en svaghed for Oreo og et stort glas mælk nydes på den amerikanske måde med dyp i glasset nøøøj det godt.
Men nu vil jeg se om jeg ikke kan få bagt mig nogle lækre cupcakes med Oreo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.