søndag den 20. februar 2011

Åhh nej

Her til aften havde jeg besluttet mig for at jeg skulle lave mig en god gang karrysuppe.
Alt er gået gået men så sker uheldet.
Åbner skabet for at tage en skål ned til suppen og PLOP ned ryger et krus og lander i den VARME suppe og sprøjter ud over det hele.
Kan godt være man ikke helt kan se det men det ramte min væg et godt stykke fra gryden og radiatoren under mit vindue. Ja og ud over mig og mange andre steder.
Opdagede først pletterne på min væg da jeg var ved at fjerne det hele igen. Selvom det hele er fjernet kan jeg godt skimte de dejlige gule klatter på terpeten argh!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.