onsdag den 19. juni 2013

Fordelen ved at handle tidligt..

Er at man kan finde lækkert brød hos bageren til ingen penge.

Jeg kom i dag forbi bageren hvor jeg bor først på formiddagen og kunne ikke lige undgå at se der lå en masse lækkert brød der kaldte på mig.
Ok det er måske ikke lige bagt i dag, det er dog 1 dag gammelt men det er jo stadig frisk på en måde.
Jeg nyder at sætte tænderne i et rigtig bagerbagt franskbrød men jeg syntes det er blevet så dyrt efterhånden.
Nu havde jeg muligheden og så kan der også blive fyldt op i fryseren.

For disse 3 brød har jeg betalt 21 kr. Det er da til at overkomme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.