lørdag den 15. september 2012

Tid til at BUZZE igen

Jeg modtog forleden en står pakke fra BUZZADOR  og skal nu i gang med at teste et nyt spændene produkt.
Denne gang er det Air Wick duftpinde skal jeg teste.
Ser lidt sjovt ud. Det er en lille vase med noget duftevand og så skal man komme en stak pinde i.
Jeg har endnu ikke fået pakket dem ud og sat ud på badeværelset (hvor jeg regner med at de kommer til at stå).

Har fået to forskellige duftpakker jeg skal igennem.

Den ene er "Cool Linen og white lilac" som dufter lidt som nyvasket vasketøj
Og så er der "Midnight blackberry og vanilla silk".
Ved første snus syntes jeg "Midnight blackberry" dufter godt.
Jeg er lidt spændt på hvor vild lugten bliver for syntes allerede de lugter meget selvom jeg ikke har pakket dem ud.
så skal der testes

Hvis der skulle være nogen der vil hjælpe med, at teste har jeg 10 pakker af "Cool Linen og White Lilach" til afhentning.
Jeg kan ikke sende dem desværre, men i er velkommen til at komme forbi at hente en pakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.