fredag den 2. marts 2012

Ihh hvorfor skal der være myldertrafik når jeg skal til drømmeland?

De sidste par dage har det godt nok taget lang tid at komme til drømmeland. Der har været flere timers kø og det er gået meget langsomt fremad.
Jeg håber godt nok, at jeg er kommet udenom myldertrafikken i aften og kommer hurtigt af sted!!
Efter 2 nætter uden meget søvn har jeg virkelig brug for at få noget søvn. Og ja så sidder jeg her kl 23.44 og blogger?! hvor jeg burde ligge i min seng. Men jeg kan bare ik. Er nået til det punkt hvor kroppen er helt hyber fordi jeg er så træt.
Glæder mig til søndag så skal jeg forhåbentlig sove til jeg vågner og ikke fordi der er et ur der ringer.

I morgen er bare ik en god dag at hænge på.
Jeg skal til 30 års fødselsdag og det har jeg set frem til.
Skal ses med nogle jeg ik har set i 1000 år og jeg føler mig allerede lidt rusten, men håber nu det kommer til at gå alligevel.

Og så var der også lige det med første arbejds dag i dag.
først AV mine stakkels fusser ihhhh jeg har så så ondt.. Har stået meget op idag da det har været en nem dag inde ved stolen. Har mest stået på undersøgelser og der har tandlægen ikke rigtig brug for mig.
Så det har egentlig været en stille og rolig opstart, og det gik fint selvom jeg havde glemt lidt her og der, men mon ik det hurtigt kommer igen?
Fra på mandag skal jeg hjælpe en af tandlægerne jeg ikke har hjulpet før... MEGA spændt og tirsdag skal jeg også hjælpe en af tandlægerne som jeg ikke hjalp sidst jeg var hos dem. Nu havde jeg jo lige lært hvordan to af dem arbejder og hvilke instrumenter mm de bruger ihh altså så det blir lidt som at starte helt forfra da tandlæger ikke arbejder ens.
Men ja oki på min egen liste betyder det bare erfaring erfaring erfaring..

GO NAT SAGDE KIRSTEN.




NOTE TIL MIG SELV: BRUG DINE RIGTIGE TRÆSKO FOR FILAN!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.