mandag den 10. januar 2011

Dramatisk biotur.

Hej alle ja så er jeg her igen.

Her til aften var jeg inde og se "spis bed elsk" Det var i Hadsten bio og de er ikke helt så hurtige med alle deres film men det gør mig nu ikke så meget.
Filmen fik ikke helt den bedste start. billedet hoppede helt vildt og fik ondt i mine øjne. Der blev bare ik gjort noget ved det et et godt stykke tid, men så var der da også en der var oppe og se til filmen men den blev ved. Hende der sad ved siden af mig endte med at gå ud og brokke sig og så blev filmen stoppet. De fik ikke helt rettet op på fejlen for det skete et par gange mere inde i filmen.

Jeg ved ikke om det påvirkede mig for meget at filmen hoppede indimellem, for jeg syntes ikke det var en WOW sikke en film.
Men jeg var da godt underholdt indimellem og det var da også en god film med en god handling.
Tror faktisk gerne jeg lige vil læse bogen for at få den handling med også.

Men nu skriver jeg jo det var en dramatisk biograftur. Og det var det da også. Min søster kom i sidste øjeblik og hun havde det ikke godt kunne man se med det samme. Hun fortæller at hun er faldet i deres indkørsel som er fuld af is. Hun har rigtig ondt i armen og kan ikke bevæge den, men i biografen det skulle hun så hun er kørt derned alligevel. Det er stadig en gåde for mig hvordan filan det kunne lade sig gøre da den arm hun har slået er den arm man skal skifte gear med. Hun fortalte at hun en gang i mellem måtte bruge begge hænder for at skifte gear men igen hun kan ikke bruge armen?!

Vi måtte køre hende hjem efter filmen og blev kørt afsted til lægevagten. Krydser finger for at der ikke er sket noget slemt.
11 jan: Hun er desværre kommet hjem med hele armen i gips. :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.