søndag den 7. juli 2013

Stemningsbilleder fra Sculpture by the Sea, Aarhus 2013

Sidste weekend var jeg med familien og hele familien Danmark forbi Sculpture by the Sea ved Tangkrogen i Århus.
Det var den sidste dag og det var også gået op for alle de andre der var derinde. HOLD OP der var godt nok mange mennesker.

Må indrømme, at jeg også er lidt skuffet i år. Jeg var ikke så imponeret som for 2 år siden. Jeg havde forventet mere, noget jeg virkelig ser som kunst.
Jeg ser ikke et hul i jorden fyldt op med skrammel som kunst det høre hjemme op en lodseplads.
Disse tanker havde jeg flere til af tingene, men der var da også nogle pæne skulpturer som jeg syntes var rigtig flotte.

Herunder kan i se et nogle billedere fra vores gåtur.
DESVÆRRE var der vildt mange mennesker og var derfor svært at fange det helt rigtige moment OG så skete det forfærdelige der bare ik må ske. Mit elskede kamera er gået i stykker jeg snublede desværre over en sten og har på en eller anden måde er det også gået ud over mit kamera. Ødelagde lidt af turen for jeg elsker virkelig det kamera og nu er det halv død.. virker lidt men zoomen er total fucked up.
Hvordan skal jeg overleve det her.. Det er også snart Robbie koncert tid og jeg SKAL ha det kamera med PIV.


Sputniks landing.


Strata-Tangkrogen.
Forstår budskabet, men kunst?



Snake.
En af de få jeg syntes godt om. Den kunne jeg godt se stå i et landskab og bevæge sig i vindens retninger.


Once
Så meget fylder en forlystelsespark.
 
Permanent Sunrice.
Endnu en af de lidt pænere hvis man ser den på afstand.


Remind.
Kæmpe flaskepost ude i vandet. Opgav at finde ud af hvad der står i brevet.



Bubble no 5.
De her røde figurer syntes jeg er søde. Den generte dreng fra for 2 år siden var også kær.


U.S.E Flotsam
strandet container og dens indhold som flittigt blev brugt af de mange besøgende.


Una Cadena De Besitos
kæde af små kys.


Red Memory: Summer Evening.
Endnu en af de søde


Tree-Guy.
Ide fra virkeligheden hvor kunstneren så et fotografi med en mand i et træ.



1: The Surface Reff hæklede sten 2: Composition: Love
3: Flydende Pyr Badepavillon. Lå meget langt ude i vandet måske lige langt nok ude.
4: Light waves.


Your Place 2013-1


1: Tea With a view #2. var list svært at fange udsigten da der hele tiden gik nogen ind foran.
 2: Rooted. pænt stor plantesæk




Glæder mig til om 2 år og håber på noget godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.