lørdag den 20. juli 2013

Jeg elsker at gøre folk glade.



Forleden dag efterlyste en god veninde Lakrids wire fra Pingvin.
Jeg havde aldrig hørt om dem, og da jeg ikke er lakridsfan kunne jeg ikke lige fortælle hvor hun skulle købe dem.
I dag var jeg så nede og handle og selvom jeg ikke kiggede efter dem lå de lige pludselig foran mig og så kan man ikke andet end tage en god håndfuld og smide op på båndet og sende et billede til veninden.
Tror nok lige hendes dag blev endnu bedre.
Nu ligger der så 5 poser og venter på at veninden bliver så lækkersulten, at hun bare bliver nødt til at komme og hente dem.

1 kommentar:


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.