mandag den 1. juli 2013

Solbrille surfing

 
Som med så mange andre ting kan jeg godt lide, at jeg har mere end et par så jeg har noget, at skifte med alt afhængig af humør og hvad man lige har på.
Solbriller har altid været noget jeg har kigget meget på men aldrig rigtig gjort så meget ved, så de solbriller jeg har nu holder nok ik så meget længere, så nu skal det altså være.
Har godt nok også et par  Take That solbriller som jeg købte til en koncert med Take That nede i Hamburg for et par år siden. Syntes de er  herre seje men er også bange for at gå med dem for det er jo Take That solbriller og hvad nu hvis jeg taber dem eller de bliver væk eller går i stykker? Det vil jo være en skandale.
ik verdens bedste billede men her er mine fine
 take that solbriller
Har været i gang med at solbrille surfe og er bl.a. faldet over denne her side http://www.sunglassesshop.dk/
Det er en side med vildt mange fede solbriller.
Har også været forbi andre sider, men bliver suget tilbage til http://www.sunglassesshop.dk/ og drømmer mig væk i diverse solbriller de har derinde.
Der er de fede Gucci briller man altid drømmer om, der er de seje Ray-ban briller, men der er også mange andre fede briller.
Priserne er faktisk ret ok og der er gratis levering. Syntes godt nok de lokker noget derinde hos http://www.sunglassesshop.dk/
Lad os få sol og sommer så det kan blive solbrille vejr TAK

Hvordan har i det med solbriller?
Har i nok i et par eller vil i også gerne eje flere så i kan skifte efter hvordan humøret er eller hvad for noget tøj i lige har på denne dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.