onsdag den 31. juli 2013

Biodate med veninden.

Jeg har været så heldig, at jeg gennem blogmag SHE vandt et par billetter til Now you see me.
Det var ikke rigtig en film jeg havde brugt så meget tid på men jeg var spændt på at se den.

Rigtig god film som jeg er glad for, at jeg kom ind og se.
Jeg vil helst ikke skrive så meget om filmen. Jeg syntes man selv skal tage ind og se den for der sker mange ting i løbet af filmen hvor man sidder og tænker okay og hvordan er det nu lige det kan lade sig gøre.
Og jaja alt kan ske på film men når man lever sig ind i filmen bliver man altså bare revet med.

Nu hvor vejret er ved at blive lidt gråt og trist og i ikke ved hvad i skal lave. Ja så kunne i tage en tur i biografen og se Now you see me og blive godt underholdt.
Herunder kan i se en trailer så i kan blive sultne efter at se den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.